Provozní doba poraden na Českokrumlovsku a Kaplicku 


UPOZORNĚNÍ: DOPORUČUJEME SE DOPŘEDU OBJEDNAT. Objednaní klienti mají přednost a může se stát,  že na neobjednané klienty se nedostane řada. Pokud má ale sociální pracovník volno, tj. nemá nikoho objednaného, může obsloužit i klienta neobjednaného. Zároveň jsou ve středu dopoledne (8 až 12.30) na všech pobočkách vyhrazené hodiny i pro neobjednané klienty, nechcete-li, nebo nemůžete se objednat, doporučujeme využít tyto časy. 
 

Poradna v Českém Krumlově

5. května 251, Plešivec (1.patro, č.dv. 110, od schodiště vpravo, první dveře vlevo)           

UPOZORNĚNÍ: První patro budovy není bezbariérově přístupné. V tomto případě u osob s omezenou schopností pohybu a orientace přijde na základě domluvy či zavolání sociální pracovník poradny do přízemí do zvlášť uzpůsobených prostor.         

Mapa zde.

Pondělí:
08.00 – 12.30
13.00 - 17.00                     

Úterý:
8.00 – 12.30 
13.00 - 16.00                   

Středa: 
8.00 - 12.30 pro neobjednané klienty, 13.00 - 17.00

Čtvrtek:
08.00 – 12.30
13.00 - 16.00                    

Pátek:
08.00 – 13.00

Pobočka poradny Kaplice

Náměstí 70 (budova MěÚ, 1. patro, č. dv. 230, od schodiště vlevo)

UPOZORNĚNÍ: Od 16.02.2023 je kancelář poradny se sídlem Náměstí 70, 382 41 Kaplice  přemístěna do 1. patra, č. dv. 230 (od schodiště vlevo). Pro bezbariérový přístup možno využít výtah. Budeme se na Vás těšit každou středu a čtvrtek:

Středa:
8.00 - 12.30 pro neobjednané klienty
13.00 - 16.30

Čtvrtek:
8.00 - 12.30

13.00 - 16.30

Pobočka poradny Vyšší Brod a Větřní - V TUTO CHVÍLI UZAVŘENY


Poslední konzultace začíná nejpozději 30 minut před koncem provozních hodin.

 

Provozní doby poboček na Trhosvinensku 
 

Telefon pro objednávání do poradny:

774 110 124

Pozn.: během provozních hodin se mohou zájemci telefonicky nebo osobně do poradny objednávat, telefonní hovory a tel. objednávání doporučujeme ve všední dny mezi 8 až 12 a 13 až 15 hodinou, z technických důvodů však nelze vždy klientům volat zpět. V případě, že se nemůžete dovolat (např. z důvodu klientské práce), můžete využít e-mail (viz kontakty).  

Všechny kontakty poradny

Podmínky a popis poskytování služby v sekci "dokumenty ke stažení".


 
Část agendy poraden je pravidelně vyčleněna s podporou Ministerstva průmyslu a obchodu pro spotřebitelskou problematiku v rámci projektu "Bezplatné spotřebitelské poradenství" - v rámci tohoto projektu fungují i pobočky v Prachaticích a Vimperku - více o projektu zde.  

Kalendář akcí ICOSu:
Kontakty ICOSu
ICOS Český Krumlov, o.p.s.
ulice 5. května 251
381 01 Český Krumlov
telefon: 380 712 202
e-mail: icos@krumlov.cz
Podporují nás:

© 2001, 2015 ICOS Český Krumlov - all rights reserved.
Realizoval: WA.cz